Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op personeel-organisatie.startpagina.nl

CAO Kleinmetaal

Erik Jansen
19 Aug, 2008 18:25

Zou iemand mij de CAO kleinmetaal kunnen sturen?

Alvast bedankt!!

Gr Erik

Bewerkt 17 Aug, 2011 09:48
kees
19 Aug, 2008 21:13

Gewoon bij je werkgever vragen @!#$.

Truus
19 Aug, 2008 21:48

Erik,

Er zijn meer mensen op dit forum geweest met dezelfde vraag. Als ik wat terug ‘blader’ kom ik de volgende link tegen, misschien heb je er wat aan. In ieder geval succes ermee!

http://www.fnvbondgenoten.nl/vraagbaak/download_cao/?&sortfield=dlcounter&s ortreversed=true

Kees:

Wat jammer dat je die vreemde tekens gebruikt om je boodschap kracht bij te zetten. Jij wilt ook niet onmenselijk benaderd worden. Heb ik als reactie bij een door jou gestartte vraag gevonden tenminste. Als hij de CAO bij zijn werkgever kon opvragen had Erik vast hier de vraag niet gesteld. Mensen zijn soms slimmer dan je denkt.

Groeten, Truus

Jan
14 Sep, 2008 19:05

De CAO-teksten van veel CAO's zijn terug te vinden op www.salaris-informatie.nl

Ook de oude CAO-teksten blijven online op de site beschikbaar, inclusief de tekst van de CAO Metaal en Techniek 2005-2008.

Daarnaast veel overige salaris-informatie over bijvoorbeeld reiskostenvergoeding, zwangerschapsverlof, CAO-verhogingen, functie-indelingen, etc.

Michèle
01 Okt, 2008 18:35

Hallo,

Zou u mij deze CAO ook toe willen mailen?

Alvast bedankt!

Groeten Michèle

Annaliza
02 Okt, 2008 14:55

De CAO Kleinmetaal heb ik digitaal in mijn bezit. Ik ben echter op zoek naar de digitale versie van het Handboek Functie indeling voor de metaal en technische bedrijfstakken, het FC handboek. Kan iemand mij hier aan helpen? Reacties mogen naar bovengenoemd mailadres of info@reageren.nu

Alvast hartelijk dank,

Met vriendelijke groet,

Annaliza van Kuilenburg

robert de wildt
25 Jan, 2009 18:19

Goededag,

ik las uw bericht en was benieuwd of het Fc handboek voor Metaal en techniek cao al bij u bekend was geworden.

Want ik ben namelijk ook op zoek naar de digitale versie van het Fc-handboek.

Gr. r. de wildt.

Annaliza van Kuilenburg, Perso
26 Jan, 2009 11:15

Beste Robert de Wildt,

Nee, het is mij nog niet gelukt om een digitale versie te bemachtigen. We hebben uiteindelijk het boek besteld. Helaas is dit te groot om te scannen.

met vriendelijke groet,

Annaliza van Kuilenburg

Personeeladviseur

Ron Klootwijk
18 Feb, 2009 09:50

Beste Robert,

Ik heb me ook flink te pletter gezocht, uiteindelijk heb ik het gevonden. Op http://www.caoresearch.nl/ kan je je aanmelden voor een proefabonnement voor 10dgn. Hier is o.a. het handboek te downloaden.

Groeten,

Ron

Annaliza van Kuilenburg
01 Mrt, 2009 19:51

Beste Ron Klootwijk,

Hartelijk dank voor deze ;tip! We hebben inderdaad via het proefabonnement een en ander kunnen downloaden.

met vriendelijke groet,

Annaliza van Kuilenburg